ZDRAVÁ VÝŽIVA

Domů ____________________________

Bílkoviny
Tuky
Uhlovodany
Vláknina
Vitaminy, minerály
O zelenině
O ovoci
O čaji
O mléku a mléčných výrobcích
O škrobovitých potravinách
O luštěninách
O masu a rybách
O ostatních potravinách
Vegetariánství
Čemu se vyhnout?
Anorexie, bulimie
Potraviny jako lék
Recepty
Odkazy, použitá literatura
____________________________
Kontakt
Zdraví a krása TOPlist

O ovoci

Nebudu se rozepisovat o všech druzích ovoce. Existuje jich spousta a každé je něčím výjimečné. A téměř všechny jsou zdraví prospěšné.

Hruška

hruška Obsahuje vitamin B a C, draslík, mangan, měď, železo, hořčík, zinek, vlákninu, ovocné kyseliny a cukry, karoten.

Hodí se při redukčních dietách, očistných dnech či při odvodnění organismu (pocení, sport...).
Jsou výborné na zácpu, jsou močopudné.

Jablko

Obsahuje vitamin B a C, karoten, ovocné kyseliny, pektin (mnoho), mangan, křemík, draslík, železo, hořčík, fosfor.

Výborně regeneruje buňky a díky pektinu na sebe váže škodlivé buňky.

Banán

Banán obsahuje ovocné cukry, vitamin B6, C a A, železo, hořčík, draslík a vlákninu.

Jsou výborným zdrojem energie. Zralý banán pomáhá při průjmu, málo zralý zase při zácpě.